טוען רבני מבחנים

תוֹכֶן הָעִניָנִים

בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך, שחל מהפך כלשהו בחשיבה הציבורית כאשר אנשים הבינו שכאשר הם עומדים לפני פנייה אל בית הדין הרבני, הרי שהדבר הנכון מבחינתם יהיה ליווי של טוען רבני דווקא ולא של עורך דין. הסיבה לכך היא היות ועורך דין בעיקרון מתמצא בענייני פלילים ולא תמיד הוא בהכרח יהיה בקי גם בדין העברי אשר על פיו מתנהלים ההליכים בבית הדין הרבני. ההכשרה למקצוע טוען רבני מבחנים.

אנחנו האקדמיה התורנית – לומדים, מרכז לימודים לחרדים ולדתיים במקצועות קודש, המרכז להכשרה מקצועית בכל מקצועות הקודש. כאן באקדמיה התורנית תוכלו למצוא את כל הקורסים התורניים, החל מקורס סופרי סת"ם ועד להסמכה לרבנות. לימודים לחרדים ולדתיים בכל רחבי הארץ ובעולם. כאן ראשית נסביר לכם ונבין מיהו בעצם הטוען הרבני. השאלה היא מהי בעצם ההכשרה של הטוען הרבני ואיך מוצאים את הטוען הרבני שייצג אתכם נאמנה.

טוען רבני- מהי ההכשרה שלו?

הטוען הרבני הוא אדם שקבל הסמכה לתפקיד מטעם בית הדין הרבני הגדול בירושלים. כאשר הדבר נעשה על פי החוקים אשר אלו מסמיכים את הטוען הרבני. להוות מייצג בהליכים השונים שמנוהלים בבתי הדין הרבניים השונים ברחבי הארץ.

אדם שרוצה להיות טוען רבני. צריך ללמוד חלקים נרחבים בחושן משפט ובשולחן ערוך. על מנת להכיר היטב את כל הנושאים שאר בהם יהיה עליו לדון. הוא אמור כמובן להיבחן על כל התכנים הללו כשמדובר בשורה אורכה של בחינות בהם הוא ייבחן על ענייני הלכה שונים אשר עיקרן נידונים בבתי הדין הרבניים. הוא ילמד גם על הפסיקה המקובלת בבית הדין. כאשר רק לאחר מכן הוא אכן יוכל לייצג את אחד הצדדים הפונים אל בית הדין, אל מול הצד השני.

התחומים בהם מציע טוען רבני את שירותיו:

  • גיור
  • ענייני צוואות וירושות
  • גירושין על כל מה שכרוך בכך.(מזונות, גישור, משמורת, חלוקת רכוש ועוד)

עניינים אלו לרוב נידונים ומתנהלים בין כותלי בית הדין הרבני.

האם הטוען הרבני הוא דמות רבנית?

אנשים רבים סבורים בטעות כי טוען רבני הוא בעצם רב. זוהי טעות הנובעת ממהות השם של הטוען הרבני. חשוב להבין כי טוען רבני מכונה כך. היות והוא טוען טענות בבית הדין הרבני, ומכאן שמו.

הטוען הרבני יוכל לייצג כל לקוח שמבקש את שירותיו. חילוני כדתי אישה כמו גבר.

אנחנו האקדמיה התורנית לומדים – המרכז ללימודים לחרדים ולדתיים במקצועות קודש, המרכז להכשרה מקצועית בכל מקצועות הקודש. באקדמיה התורנית 'לומדים' תוכלו למצוא את כל הקורסים התורניים, החל מקורס סופרי סת"ם ועד להסמכה לרבנות. לימודים לחרדים ולדתיים בכל רחבי הארץ ובעולם. התעודה שלנו תפתח לכם דלתות רבים במעגל העבודה.

רוצים ייעוץ והכוונה הקליקו כאן להשארת פרטים

היכן לומד הטוען הרבני?

אז היכן ירכוש הטוען הרבני את המקצוע? הבנתם כי מדובר במקצוע הדורש לימוד של חומרים רבים, הוא מחייב בחינות רבות ומורכבות. ורק לאחר מכן ניתן לגשת כדי לקבל את ההסמכה לעבוד כטוען רבני. כדי שאכן אפשר יהיה לצלוח את כל זה בצורה מסודרת ובלי עיכובים מיותרים, חשוב לבחור מכון מקצועי ומיוחד המציע את מסלול ההכשרה לטוען רבני.

האקדמיה התורנית לומדים זוהי הכתובת וזה המקום. אשר בו תוכלו למצוא מענה ללימודי טוען רבני מבחנים.

באקדמיה התורנית לומדים שמים דגש על הכשרה מקצועית. ומקיפה במיוחד כאשר הלימודים כוללים שיעורים מסודרים של רבנים. של טוענים רבניים ושל אנשי מקצוע נוספים בתחום שיעשירו את ארגז הכלים של הטוען הרבי העתידי.

במכון מכינים את התלמידים לקראת המבחנים שיהיה עליהם לעבור. כאשר הם נהנים מליווי מקצועי וצמוד לאורך כל הדרך. היכנסו לכאן לקרוא על "תלמידים ממליצים".

בוגרים מעידים- כך נסללה הדרך לתפקיד נחשק וחשוב

אנשים שרואים את עצמן כמתאימים לתפקיד הזה של טוען רבני. יכולים בהחלט להתבסס על העדויות של הבוגרים שלנו. המעידים כי המסלול הבטוח שהם עברו באקדמיה התורנית סללה עבורם את

הדרך הבטוחה עד להצלחה. כי באקדמיה הצורנית הכול נעשה במלוא ההשקעה. ובמלוא האחריות כאשר כל תלמיד נהנה מליווי מלא ועקבי. אשר מבטיח את ההכנה המלאה לקראת מבחני ההסמכה.

אנשים רציניים שרוצים לפתח קריירה בתחום המבוקש הזה של טוען רבני. יוכלו לעשות את זה בצורה הכי מסודרת באקדמיה התורנית- לומדים.

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם.

אולי יעניין אותך לקרוא על:

לומדים אקדמיה תורנית
לומדים אקדמיה תורנית
כל המידע באתר נכתב ע"י צוות האתר של מכללת 'לומדים'. המרכז המקצועי בכל רחבי הארץ לקורסים והכשרות לחרדים וגם לדתיים בכל מקצועות הקודש.
WhatsApp
Telegram
Email
Facebook
מידע נוסף בנושא טוען רבני
קורסים מבוקשים
גלה את הדרך להפוך לסופר סת"ם מוסמך ב-4 חודשים בלבד. הצטרף לקורס סופר סתם וקבל הכשרה מקצועית וייחודית ע״י רבנים וסופרים מומחים, עם דגש על מיומנויות ופרקטיקה לכתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. הצטרף עכשיו והתחל את מסעך להיות סופר סת"ם ברמה הגבוהה ביותר.
כלי נגישות
שנה טובה