חומר למבחן טוען רבני

תוֹכֶן הָעִניָנִים

המקצוע של טוען רבני משיק ודומה מאוד למקצוע של עורך הדין. עם זאת יש הבדלים רבים בין השניים. בגדול אפשר לומר שהעבודה של עורך הדין היא לעסוק בעיקר בענייני פלילים, בעוד העבודה של הטוען הרבני עוסק יותר בענייני משפחה ונושאים הנידונים בבית הדין הרבני. אנחנו האקדמיה התורנית מלמדים את כל החומר למבחן טוען רבני.

כדי ללמוד לטוען רבני אמורים להיות בקיאים בחלקים רבים של החושן משפט ושל השולחן ערוך ורק לאחר בחינה מדוקדקת על כל החומרים יחד עם נושאים משפטיים שונים, אפשר לקבל את התעודה ואת ההסמכה לעסוק במקצוע הזה של טוען רבני.

המבחנים הינם מקיפים מאוד והם כוללים הרבה מאוד חומרים והרבה אנשים נושרים בדרך רק בגלל שהם כלל לא שיערו את היקף החומר. עם זאת, אנשים שיש להם ראש גדול. והם מצליחים לחלוש על כל הנושאים הללו יכולים בהחלט להשתלב בעבודה ולהיכנס לתחום נחשק שמתאים להם, לכתפיים הרחבות שלהם ולכל מה שהם רוצים לעשות בחיים.

טוען רבני מה זה?

לפני שנבדוק איך לומדים לקראת ההסמכה של טוען רבני. ניתן מעט פרטים על התפקיד. עבור מי שלא בדיוק יודע על מה מדובר.

טוען רבני זה לא דמות של רב. מדובר באדם הטוען טענות בבית הדין הרבני. ומכאן שמו. לרוב יהיה הטוען הרבני אדם דתי או חרדי. בגלל שהוא אמור ללמוד חומרים תורניים רבים. מתוך החושן משפט והשולחן ערוך על מנת לעסוק בתחום. עם זאת מדובר באיש מקצוע שיעניק שירות לכל אדם ובכל מגזר, גברים ונשים כאחד.

איפה לומדים לטוען רבני?

זה נראה מופשט מידי. מה צריך ללמוד? כמה צריך ללמוד? איך נבחנים? איך מקבלים את ההסמכה?

אז אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. אם אתם רואים את עצמכם מתאימים לעסוק בתחום. הזה ואתם מבינים שזה משהו שאתם יודעים ורוצים לעשות. תוכלו בהחלט להתקדם הלאה ולבוא אלינו לאקדמיה התורנית לומדים. אנחנו נארגן עבורכם את כל תוכנית הלימודים הרלוונטית, נכין אתכם לבחינות. וגם נדריך אתכם לאורך כל הדרך עד שתקבלו בסופו של דבר את התעודה המיוחלת.

הקליקו כאן לקרוא על "תלמידים ממליצים".

האקדמיה התורנית לומדים – למי שרוצה להגיע ליעד של טוען רבני מוסמך

האקדמיה התורנית לומדים שמה לעצמה מטרה לסלול את הדרך. עבור כל מי שרואה את עצמו מתאים לעסוק במקצועות קודש מכל סוג שלא יהיה. כך יכול כל אחד להצליח במקצוע שהוא רואה את עצמו מתאים לו. אם זה לימודי מוהלות ואם זה לימודים לדיינות. כך גם יש את האפשרות ללמוד אצלנו הלכות שחיטה. או כתיבת סת"ם וכך גם יש את מסלול הלימודים לטוען רבני.

הצוותים שלנו כוללים אנשי מקצוע. בכל תחום רלוונטי, רבנים, דיינים ועוד צוות גדול של אנשי מקצוע לכל תחום לימודי בפני עצמו.

הצוותים שלנו כולם ערוכים לתת מענה לכל תלמיד. כאשר כל אחד יוכל לקבל את ארגז הכלים שאותו הוא צריך כדי להתקדם לעבודה בתחום שאכן מתאים למידותיו.

ליעוץ והכוונה השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

חומר למבחן של טוען רבני

אנשים העומדים בפני המבחן לטוען רבני. עשויים להיות לחוצים מאוד. בגלל החומר הרב עליהם הם עומדים להיבחן. בדיוק בגלל זה אנחנו דואגים לרכז בצורה מסודרת את כל החומרים. כדי להבטיח כי הנבחן יקבל את כל החומר בצורה מסודרת וברורה. הוא ידע בדיוק על מה להתמקד, מה לשנן, מה ללמוד ואיך בכלל להתכונן לקראת המבחן.

בעזרת החומרים הללו. טוען הרבני יוכל להגיע יותר מוכן למבחן. בלי לחצים מיותרים. מה שיוביל אותו בסופו של דבר להצלחה רבה בתחום. עוד מידע על קורסים נוספים תוכלו למצוא כאן.

ואולי יעניין אותך לקרוא על:

לומדים אקדמיה תורנית
לומדים אקדמיה תורנית
כל המידע באתר נכתב ע"י צוות האתר של מכללת 'לומדים'. המרכז המקצועי בכל רחבי הארץ לקורסים והכשרות לחרדים וגם לדתיים בכל מקצועות הקודש.
WhatsApp
Telegram
Email
Facebook
מידע נוסף בנושא טוען רבני
קורסים מבוקשים
גלה את הדרך להפוך לסופר סת"ם מוסמך ב-4 חודשים בלבד. הצטרף לקורס סופר סתם וקבל הכשרה מקצועית וייחודית ע״י רבנים וסופרים מומחים, עם דגש על מיומנויות ופרקטיקה לכתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. הצטרף עכשיו והתחל את מסעך להיות סופר סת"ם ברמה הגבוהה ביותר.
כלי נגישות
שנה טובה