איך מקבלים רישיון טוען רבני

תוֹכֶן הָעִניָנִים

התפקיד של טוען רבני דומה מאוד לתפקידו של עורך הדין. רק שבעוד עורך הדין מייצג את הלקוח שלו. מול בית המשפט, הרי שהטוען הרבני טוען את טענותיו של הלקוח מול בית הדין הרבני. בעבר היו בודדים ממש שכיהנו כטוענים רבניים. כי המקצוע הזה עדיין לא נלמד אז במכוני הלימוד כפי שקורה היום. אנחנו האקדמיה התורנית נסביר לכם בפוסט זה, איך מקבלים רישיון טוען רבני.

גם מבחינת הביקוש, אנשים עדיין לא ממש הבינו או הכירו במה המדובר. ועל כן הם תמיד העדיפו לפנות ולהיעזר בעורך דין. עם זאת, ידיהם של הטוענים הרבניים היו מלאות עבודה. בגלל שכבר אז היו רבים שדווקא כן הבינו עד כמה יעילה עשויה להיות הייצוג של הטוען הרבני.

כיום הסיפור הוא שונה לחלוטין. אז זה לא שיש לנו הצפה של טוענים רבניים כי עדיין אין מספיק ביחס לביקוש. אך כיום התחום הפך להיות הרבה יותר מוכר. וגם הרבה יותר נלמד במקומות לימוד רבים כך שיש לנו יותר ויותר טוענים רבניים וגם יותר ויותר לקוחות שרוצים דווקא את הייצוג של הטוענים הרבניים. כך שעדיין אין את הפרופורציה של ההיצע מול ביקוש. כלומר יש בהחלט מקום לעוד טוענים רבניים שיבואו וילמדו את המקצוע. ויוכלו לשרת את ציבור הלקוחות שרוצה דווקא את הייצוג של הטוען הרבני. לפני שנסביר לכם איך מקבלים רישיון טוען רבני כאן באקדמיה התורנית. נסביר לכם תחילה מה זה טוען רבני.

מה זה טוען רבני?

רבים טועים וחושבים שטוען רבני הוא דמות רבנית. אז כאן חשוב לדייק. טוען רבני הוא ממש לא חייב להיות דמות רבנית. הוא מכונה כך בגלל שהמקום בו הוא טוען את טענותיו של הלקוח אותו הוא מייצג זה בבית הדין הרבני.

בשונה מעורך דין. טוען רבני מייצג כל אחד מכל מגזר וכל מין.

איך לומדים לטוען רבני?

אז אתם רואים את עצמכם מתאימים לזה. כל התחום הזה של ענייני משפחה, גירושין, צוואות וכל המסתעף, מדבר אליכם מאוד. אתם מכירים את כללי ההלכה, אתם מתמצאים בחוקים ואתם רוצים להיכנס לתחום שיש בו שליחות ויש בו הרבה אתגר. כאן עליכם לבדוק היטב את האפשרויות הקיימות ולבחור בחכמה את מקום הלימודים שם תוכלו אכן לרכוש את המקצוע.

חשוב להבין שלא כל מקום שמציע לכם לבוא וללמוד מקצוע שכזה הוא אכן עם הניסיון הנדרש בתחום ועם כל הידע המקצועי כדי להכין את הטוען הרבני לקראת המבחנים וההסמכה. על כן, חשוב לבדוק היטב מה השוק מציע, מה אנשים מדווחים, מה מבטיחים לכם במכון ובהתאם לכל זה יהיה עליכם לקבל החלטה על איזה מכון לימודים ללכת בסופו של דבר.

האקדמיה התורנית היא האקדמיה המובילה בארץ למקצועות קודש, באקדמיה התורנית 'לומדים' מציעים מגוון רחב של קורסים בכל המקצועות קודש הנחשבות. לקורסים נוספים שלנו הקליקו כאן.

האקדמיה התורנית – לומדים

האקדמיה התורנית לומדים. היא האקדמיה שם תוכלו לקבל את כל ארגז הכלים. לקראת העיסוק בתחום הזה של טוען רבני. באקדמיה התורנית יסייעו לכם להגשים את החלום שלכם. בעזרת צוות מקצועי ומסור. שינגיש עבורכם את כל התכנים הנדרשים, יכין אתכם לקראת המבחנים. ויאפשר לכם להגיע בסופו של דבר למקצוע הנחשק עבורכם שזה כולל את ההסמכה ואת קבלת הרישיון לעסוק בתחום.

יש לכם עוד שאלות? צרו אתנו קשר

מהלימודים ועד הרישיון

בוגרים שכבר עברו את המסלול באקדמיה התורנית. מעידים כי אכן מדובר במקום. שם הם קבלו את כל מה שהם היו צריכים כדי לכבוש את היעד ולהגיע לפסגה. מיטב הצוות, הליווי הכי מקצועי יחד עם הכנה יסודית ומקצועית במיוחד לקראת המבחנים, כל זה יחד סולל את הדרך עד ליעד המבוקש.

הצוות מונה אנשי מקצוע המשיקים לכל התחומים הנדרשים, רבנים, טוענים רבניים כאשר כולם יחד עמלים להכין את הטעונים הרבניים של הדור הבא תוך הענקה של כל הכלים ושל כל הידע המקצועי הנדרש.

כנסו כאן לבקר בחנות שלנו

אולי יעניין אותך לקרוא על:

לומדים אקדמיה תורנית
לומדים אקדמיה תורנית
כל המידע באתר נכתב ע"י צוות האתר של מכללת 'לומדים'. המרכז המקצועי בכל רחבי הארץ לקורסים והכשרות לחרדים וגם לדתיים בכל מקצועות הקודש.
WhatsApp
Telegram
Email
Facebook
מידע נוסף בנושא טוען רבני, כללי
הלכות שבת
הלכות שבת מה אסור ומה מותר לעשות בשבת

המאמר מציג סקירה רחבה של הלכות שבת, מתחילת ההכנות ועד סיומה. נדון במושגים כמו הכנת הבית והאוכל לשבת, הדלקת נרות, קידוש וסעודות שבת, הלכות המלאכות האסורות, וטקס ההבדלה. המאמר מספק הצצה למסורת עתיקת יומין ומשמעותה בחיי היהודי המסורתי, תוך שמירה על הקפדה הלכתית וקשר רוחני עמוק. מיועד לקהל המתעניין ביהדות, הלכה, וקדושת השבת.

קרא עוד »
מנהגי אבלות
מנהגי אבלות: משבעה עד שנה

המאמר עוסק בהלכות ומנהגים של אבלות במסורת היהודית. מתוארים השלבים השונים של האבל, החל מהשבעה – שבעת ימי האבל הראשונים לאחר הקבורה, דרך תקופת שלושים, ועד לשנה שלמה של אבלות, בעיקר במקרה של אבדן הורה. המאמר מציג את המנהגים השונים הקשורים לכל שלב, כולל דיני קדיש, התנהגות ביקורי תנחומים, טקסי זיכרון ועוד. דגש מיוחד נתן על המשמעות הרוחנית והחברתית של המנהגים אלה, וכיצד הם משקפים את ההתמודדות עם האובדן והכבוד המוקדש לנפטר.

קרא עוד »
עד מתי מותר להניח תפילין
עד מתי באמת מותר להניח תפילין במהלך היום

במאמר זה נעסוק בהבנת זמני הנחת תפילין על פי ההלכה, מעלות השחר ועד שקיעת החמה. נבחן את ההלכות המפורטות בשולחן ערוך, הטעמים מאחורי האיסור להניח תפילין בלילה, וכיצד הזמנים הללו משתנים בהתאם למיקום ולעונות השנה. המאמר יספק הדרכה למתפללים על כיצד לשמור על המצווה בכבוד, ויתן טיפים לשמירה על קדושת התפילין. מטרת המאמר היא להעשיר את הידע ההלכתי ולעזור למבקשים להניח תפילין לקיים את המצווה בצורה הטובה ביותר.

קרא עוד »
קורסים מבוקשים
גלה את הדרך להפוך לסופר סת"ם מוסמך ב-4 חודשים בלבד. הצטרף לקורס סופר סתם וקבל הכשרה מקצועית וייחודית ע״י רבנים וסופרים מומחים, עם דגש על מיומנויות ופרקטיקה לכתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. הצטרף עכשיו והתחל את מסעך להיות סופר סת"ם ברמה הגבוהה ביותר.
כלי נגישות
שנה טובה