כמה מרוויח משגיח כשרות?

תוֹכֶן הָעִניָנִים

כמה מרוויח משגיח כשרות? האם משתלם לעסוק בזה?

במאמר זה אנו נענה על השאלה כמה מרוויח משגיח כשרות בארץ וגם בחו"ל. וגם נסביר על תעשיית משגיחי הכשרות וניתן עוד כמה טיפים טובים בנושא. אנו באקדמיית לומדים מעניקים תעודה והכשרה מקצועית למשגיחי כשרות בארץ ובעולם. הכשרנו אלפי בוגרים מרוצים עם 93% השמה בפועל. למידע נוסף על קורס משגיח כשרות.

התשובות לשאלה כמה מרוויח משגיח כשרות:

כמה מרוויח משגיח כשרות?

משגיח כשרות מקבל משכורת ממוצעת של 7,000₪.

כמה מרוויח משגיח כשרות בחו"ל?

משגיח כשרות בחו"ל מרוויח משכורת ממוצעת של 3,500$ שזה בערך 11,500 שקל.

כמה מרוויח משגיח כשרות שמפקח עצמאית באירועים?

יש משגיחים שמגיעים לפקח עצמאית מטעם בעל השמחה בחתונות וזה 1000 שקל מינימום לערב.

בואו לפתח קריירה רווחית של משגיחי כשרות!

רוצים לפתח קריירה רווחית במקצוע תורני? בואו להיות משגיחי כשרות! חלמתם פעם על "רילוקשיין" של משרה תורנית עם משכורת טובה? רוצים להרוויח סכום יפה כל חודש? כמשגיחי כשרות בארץ ובחו"ל תרוויחו משכורת יפה מאוד. לא צריך תואר אקדמי כדי להיות משגיח כשרות! פשוט, עליכם להיות בקיאים היטב בכל דיני הכשרות. כדי שתוכלו לעבוד כמשגיחי כשרות, עליכם ללמוד קורס משגיחי כשרות במוסד מוכר, ולעבור בהצלחה את מבחן הרבנות הראשית.

הכירו את התעשייה הרווחית של מערך משגיחי הכשרות!

תחום מערך משגיחי הכשרות בארץ מגלגל מיליוני שקלים. משגיחי הכשרות יכולים להחליט האם לעבוד דרך מערך הכשרות של הרבנות הראשית, או דרך גופים פרטיים המעניקים כשרויות. הרבנות הראשית משבצת משגיחים במסעדות, אולמות, מפעלי קייטרינג, ובתי מלון. ככל שבית העסק גדול יותר, כך המשכורת החודשית שמקבל משגיח הכשרות גדולה יותר. גם אם המשגיח עובד רק שעה אחת בשבוע, הוא כבר ירוויח שכר של מאות שקלים. פעמים רבות משגיחי הכשרות מקבלים את המשכורת מבית העסק. גם בחו"ל, מערך משגיחי הכשרות רווחי מאוד.

כיום, עבודתם של משגיחי הכשרות היא קבועה ומוגנת באמצעות הסכמי שכר קיבוציים. חלק מהרשויות המקומיות העבירו את ההעסקה של משגיחי הכשרות לידי חברות כוח אדם. לעומת זאת, בחו"ל ההעסקה של משגיחי הכשרות נעשית בידי העסק עצמו.

אפשר תמיד למצוא עבודה בתחום של משגיחי כשרות

בתחום של השגחת כשרות, אפשר למצוא תמיד עבודה כאשר יש לכם את ההכשרה והתעודה המתאימה. בארץ ישנם גופי כשרויות נוספים. כמובן, ישנו ביקוש אדיר מצד בעלי העסקים להעסיק משגיח כשרות. ולכן, כל בוגר קורס משגיחי כשרות יכול להשתבץ בעבודה מטעם גופי הכשרות הקיימים בארץ. לרוב, העבודה של המשגיח תהיה קרוב לביתו, ולא יהיה צורך לסדר עבורו פתרון לינה. אולם כאשר משגיח כשרות נדרש לשהות בבית מלון בסוף שבוע, הוא ומשפחתו יקבלו נופש בחינם בכל אותם ימים.

אם בארץ קל למשגיח כשרות למצוא עבודה, בחו"ל, יש ביקוש אדיר למשגיחי כשרות ישראלים. בדרך כלל, הגופים שמשלמים למשגיחי הכשרות בחו"ל, דואגים להם גם למגורים בבית מלון. כך, שלמשגיח יש מעט מאוד הוצאות חודשיות שוטפות, והרבה מאוד רווחים. ולכן, משגיחים רבים עובדים כמה שנים בחו"ל, וחוזרים לאחר מכן לארץ עם סכום כסף גדול שמאפשר להם לחיות בארץ חיים מבוססים ואף לרכוש דירה.

משתלם לעשות "רילוקשיין" זמני ולהיות משגיח כשרות לפסח

לא חייבים לעבוד כל השנה בחו"ל כדי להתפרנס יפה. אפשר להסתפק בעבודה לזמן קצר בחו"ל בהשגחה על כשרות של מפעלים לפני פסח. למשגיח יש הרבה עבודה. עליו לנקות את המפעל מפרורי חמץ, ולהכשיר את כל הכלים והמכונות. תקופה זו נמשכת כמה שבועות. בזמן זה, מרוויח המשגיח סכום יפה של אלפי דולרים. המשגיח לא חייב להיות מנותק ממשפחתו בזמן זה. בני המשפחה יכולים למצוא פתרונות אירוח בחו"ל מטעם הקהילה היהודית. חופשת הפסח של המשפחה בחו"ל, יכולה להיות רווחית ביותר.

לומדים אקדמיה תורנית
לומדים אקדמיה תורנית
כל המידע באתר נכתב ע"י צוות האתר של מכללת 'לומדים'. המרכז המקצועי בכל רחבי הארץ לקורסים והכשרות לחרדים וגם לדתיים בכל מקצועות הקודש.
WhatsApp
Telegram
Email
Facebook
מידע נוסף בנושא משגיח כשרות
משרות של משגיח כשרות
איך למצוא משרות של משגיח כשרות?

אחת הדרכים למצוא משגיח כשר היא לפנות לאיגודי משגיחים כמו איגוד המשגיחים הכשרים בישראל. האיגוד יוכל לספק מידע רלוונטי על משגיחים כשרים ויכול להמליץ על מנהלים כשרים המתאימים לצרכים שלך.

קרא עוד »
חליבת פרה בשבת
השגחת כשרות על חליבה בשבת

סוגיית החליבה בשבת היא סוגיה רחבה ומורכבת ומעורבים בה שיקולים רבים. במאמר זה נסביר בקצרה על איסור חליבה בשבת, נסביר מהם התנאים והדרכים להתיר פעולה זו ועוד…

קרא עוד »
קורסים מבוקשים
גלה את הדרך להפוך לסופר סת"ם מוסמך ב-4 חודשים בלבד. הצטרף לקורס סופר סתם וקבל הכשרה מקצועית וייחודית ע״י רבנים וסופרים מומחים, עם דגש על מיומנויות ופרקטיקה לכתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. הצטרף עכשיו והתחל את מסעך להיות סופר סת"ם ברמה הגבוהה ביותר.
כלי נגישות
שנה טובה