מבחני הסמכה לרבנות

תוֹכֶן הָעִניָנִים

אתם רואים את עצמכם עוסקים ברבנות? רוצים לעסוק במקצוע קודש עם שליחות?

כדי להיכנס לנעליים הגדולות של רב המוסמך לכך. אתם צריכים ללמוד וגם לעבור מבחני הסמכה לרבנות. ורק אחרי שאתם עוברים את כל המשוכות הללו אתם אכן נעשים כשירים לעסוק במלאכת הקודש.

את זה בדיוק תוכלו למצוא אצלנו באקדמיה התורנית. אנחנו ננחה ונדריך אתכם שלב אחר שלב. בכל מה שאתם צריכים לדעת וללמוד לקראת מבחני ההסמכה על מנת שתגיעו מוכנים לגמרי אל המבחן ומשם תוכלו להתקדם ישר אל כיסא הרבנות.

לומדים – האקדמיה התורנית שלך ובשבילך

באקדמיה התורנית – 'לומדים' הרמנו את הכפפה. והחלטנו לתת מענה מקיף. לכל מי שמעוניין לקבל את ההכשרה. בכל תחום מקצועי תורני שקיים בשוק. החל מקורס לשיפוץ תפילין וכלה בקורסים להסמכה לרבנות ידין ידין.

בין הקורסים יש גם קורס מוהלים, קורס סופרי סת"ם, קורס לטוען רבני, קורס שחיטה, קורס עריכת חופה וקידושין, קורס משגיח כשרות, קורס השגחה במקוואות, קורס הדרכת חתנים ועוד כמה וכמה קורסים למקצועות מבוקשים במיוחד.

כך שכל אחד יכול בהחלט לקבל מענה בכל תחם אשר בו הוא רואה את עצמו מתמקצע ועובד.

מסלול הלימודים

מסלול הלימודים לקראת קבלת ההסמכה לרבנות. כולל לימוד מקיף של חלקי השולחן ערוך ושל חלקים רבים בחושן משפט כאשר רק לאחר שהנבחן יגלה שליטה מלאה בכל החלקים הרלוונטיים הוא אכן יוכל לתפקד כמורה הוראה.

אדם שמוסמך לרבנות נמצא למעשה בתפקיד רב אחריות. הוא אמור להכריע ולפסוק בנושאים כבדי משקל שלעיתים יש בהם גם עונשי כריתות. הוא לא יכול להיות אדם קל דעת או חסר ידע מקיף בכל מה שאמור להגיע לידי ההכרעות שאמורים לעבור דרכו.

בגלל שמדובר בנושא כל כך גדול ואחראי, חשוב לעבור את מסלול הלימודים בצורה מאוד מסודרת. ובמקום אחראי ומקצועי שיוכל אכן להוביל את התלמיד במסלול הכי נכון עד למבחני ההסמכה.

הצוות הכי מקצועי

דגש מיוחד מושם אצלנו באקדמיה התורנית על הצוות שאמור להדריך את התלמידים. ולהכין אותם לקראת המבחנים. מדובר בצוות איכותי ומגוון של רבנים, של תלמידי חכמים ושל אנשים שכבר חובשים את כובע הרבנות והם יודעים להעניק לרבנים המוסמכים שבדרך את כל הכלים, את כל הידע הפרקטי ואת כל מה שהם צריכים לדעת לקראת המבחנים ולקראת כניסתם לתפקיד הגדול.

בכל מה שקשור להסמכה לרבנות אין עיגולי פינות ואי אפשר לעבור את המבחנים רק בחמישים או שישים אחוז. כי רב חייב להיות בקי במאה אחוז בכל מה שהוא יצטרך לעסוק בו ולפסוק בו. על כן חשוב כל כך ללמוד ולהתכונן כראוי לקראת מבחני ההסמכה ולקראת התפקיד.

לימודי אקדמיה תורנית איך זה יתרום לכם?

בוגרי האקדמיה התורנית מצליחים יותר

אז נכון שיש עוד מכונים ויש עוד הרבה מקומות. שם תוכלו בהחלט ללמוד ולרכוש מקצועות שונים בכל תחום תורני אפשרי. עם זאת, לא מכל מקום תוכלו לצאת עם המקצוע המבוקש ביד. ולא בכל מקום לימודים יתנו לכם את כל הכלים שאתם צריכים כדי להגיע למקום כלשהו.

באקדמיה התורנית יש צוות מקצועי, יש הנחיה ברורה ומסודרת של החומרים אותם צריך ללמוד. והכנה מקצועית לקראת המבחנים מה שמוביל לכך שהתלמיד מגיע מוכן לגמרי לקראת המבחנים. מה שמאפשר לו לעבור את כל התהליך בצורה יסודית. ובלי שהוא יצטרך להיבחן שנית על חומרים שבהם הוא נכשל. כי ההכנה תהיה מושלמת.

בוגרים שכבר עברו אצלנו את המסלול. מעידים כי מדובר במקום שאכן מוצאי את הבוגרים לשוק המקצועי בצורה הכי טובה כשהם כשירים לגמרי לעסוק במלאכת הקודש.

אתם מוזמנים גם להיכנס לחנות שלנו לומדים SHOPS החנות הרשמית של מכללת 'לומדים – אקדמיה תורנית'. בחנות זו אנו מוכרים את כל המוצרים למוצרי קדושה, מוצרים הנצרכים למוהל, לשוחט ולסופר סת"ם. ועוד…

אם אתם מתלבטים, צרו אתנו קשר עכשיו השאירו כאן פרטים ליעוץ והכוונה.

אולי יעניין אותך לקרוא על:

לומדים אקדמיה תורנית
לומדים אקדמיה תורנית
כל המידע באתר נכתב ע"י צוות האתר של מכללת 'לומדים'. המרכז המקצועי בכל רחבי הארץ לקורסים והכשרות לחרדים וגם לדתיים בכל מקצועות הקודש.
WhatsApp
Telegram
Email
Facebook
מידע נוסף בנושא דיינות ורבנות
תוצאות מבחני דיינות
איפה אפשר למצוא את תוצאות מבחני דיינות

במאמר זה אנו עוסקים בשאלה איפה ואיך ניתן למצוא את תוצאות המבחנים. סקרנו את המהות והמטרות של מבחני הדיינות, הדרכים השונות למציאת התוצאות, ההבדלים בין פלטפורמות שונות לפרסום תוצאות, מה לעשות לאחר קבלת התוצאות, והחשיבות של שקיפות והגינות בתהליך הבחינה. המאמר מספק מידע חיוני לכל מי שמעוניין להבין יותר על תהליך הכשרת הדיינים בישראל ואת השלבים הנלווים לכך.

קרא עוד »
מבחני דיינות לדוגמא
מבחני דיינות לדוגמא: הצצה לתהליך ההסמכה

הדיינות היא אחת התפקידים החשובים בעולם ההלכתי, והיא מחייבת לא רק היכרות מעמיקה עם התורה וההלכה, אלא גם הבנה רחבה של מגוון סיטואציות בחיים בהם נתקל האדם הדתי והחרדי. אולם, אילו כישורים דרושים לדיין על מנת שיהפוך לכזה?

קרא עוד »
לימודי הסמכה לרבנות באינטרנט
לימודי הסמכה לרבנות באינטרנט

בזמן שהעולם הופך להיות כל הזמן יותר דיגיטלי, גם ההשכלה הרוחנית מצאה את דרכה אל המרחב הווירטואלי. לימודי הסמכה לרבנות באינטרנט פתחו דלתות חדשות לאלפי מתלמדים ברחבי העולם, אשר מחפשים את הדרך להרחיב את ידיעותיהם ולקבל הסמכה תוך כדי התחשבות בזמנם היקר.

קרא עוד »
קורסים מבוקשים
גלה את הדרך להפוך לסופר סת"ם מוסמך ב-4 חודשים בלבד. הצטרף לקורס סופר סתם וקבל הכשרה מקצועית וייחודית ע״י רבנים וסופרים מומחים, עם דגש על מיומנויות ופרקטיקה לכתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. הצטרף עכשיו והתחל את מסעך להיות סופר סת"ם ברמה הגבוהה ביותר.
כלי נגישות
שנה טובה