מחפש כולל ללימודי דיינות?

תוֹכֶן הָעִניָנִים

לא כולם מתייחסים בצורה שווה ללימודי הכולל. יש אנשים שרואים את עצמם יושבים באוהלה של תורה כי זה מה שהם רוצים והם חפצים בכל מאודם לקיים את הנאמר "כי הם חיינו וארך ימינו בהם נהגה יומם ולילה". אלו בהחלט ראויים לכל הערכה.

מנגד יש את האנשים שרוצים ללמוד בכולל רציני שיוביל אותם לעתיד מקצועי בתחומים תורניים כאלה או אחרים. אם זה כולל לרבנות ואם זה כולל לדיינים. אלו גם כן אברכים יקרים ות"ח מופלגים ראויים ומוערכים!

אנשים שאכן בוחרים ללמוד בכוללים רציניים מהסוג הזה. שם הם לומדים על פי סדר מסוים את כל מה שהם צריכים כדי לגשת לבחינות הסמכה לדיינות. אכן מצליחים בסופו של המסלול להגיע לסמיכה ולהיתר 'ידין ידין'.

היכן אני מוצא כולל ללימודי דיינות?

אנחנו כאן עם רשימה של כוללים שם תוכלו למצוא מענה למקרה ואתם אכן רוצים כולל רציני לקראת לימודי דיינות.

ישיבת מיר

למי שאינו מכיר, ישיבת מיר המעטירה השוכנת בלב ליבה של ירושלים. היא ישיבה ורשת כוללים שם יושבים והוגים בתורה אלפי תלמידים הנוהרים אליה מהארץ ומהעולם כולו.

בישיבת מיר ישנם מסלולי לימוד שונים כאשר בין היתר תוכלו למצוא גם חבורות הלומדות לדיינות. ישנה חבורה רצינית ומוכרת של הרב אברמובסקי שליט"א. היושבים בבית מדרש 'עמלים' ושווה לבדוק התאמה למסלול.

כולל צביה לוד ללימודי דיינות

בעיר לוד ישנו כולל מיוחד שנועד לאברכים רציניים שחפצים להתכונן למבחני דיינות. מדובר בתכונית לימודים ארוכה שמתפרסת על כשש שנים כאשר לקראת סיום הלימודים ניגשים התלמידים למבחנים.

מכון לימודי דעת

מרכז לימודי דעת נועד לסייע לאנשים שרוצים להתקדם בלימודי ההלכה ולהתכונן למבחני הסמיכה ברבנות הראשית.

המטרה היא לאפשר לכל המעוניין להיכנס למסלול לימודי. יחד עם הכוונה לאורך כל הדרך בעיון ועומק של כל הנושאים הרלוונטיים. תוך הכנה למבחנים המתאימים על ידי הרבנות הראשית.

במכון מתאימים למעשה לכל תלמיד את שיטת הלימוד שלו בקצב המתאים לו. כדי לאפשר את הלימוד היסודי והנוח בלי לשבת דווקא במסגרת של כיתה או כולל. עם זאת, גם אנשים הלומדים בכוללים לדיינות יכולים לשלב את התכנים של המכון וכך להקל על המסלול כולו.

אברכי הכולל מפרסמים מעת לעת מאמרים מפרי עטם. בנושאים שונים מעולם הדיינות כך שהם בהחלט מעשירים זה את זה בידע הנרחב בכל התחומים הרלוונטיים.

האקדמיה התורנית – לומדים

כשאתם מחפשים כולל ללימודי דיינות? אתם יכולים כמובן לפנות אל האקדמיה התורנית 'לומדים', שם תקבלו את הליווי המלא לאורך כל שנות הלימוד. כאשר מדובר במסלול מיוחד ומושקע המקיף את כל התכנים הרלוונטיים. תוכלו לרכוש את כל הידע הנדרש לצד לימוד יסודי מפי צוות מקצועי ומנוסה, שיכין אתכם לקראת המבחנים. בסיומו של מסלול תוכלו להיבחן במבחנים של הרבנות הראשית ולזכות לתואר הנכסף – ״ידין ידין״.

מחפש כולל ללימוד דיינות
כולל ללימוד דיינות

לעוד קורסים באתר לומדים:

לומדים אקדמיה תורנית
לומדים אקדמיה תורנית
כל המידע באתר נכתב ע"י צוות האתר של מכללת 'לומדים'. המרכז המקצועי בכל רחבי הארץ לקורסים והכשרות לחרדים וגם לדתיים בכל מקצועות הקודש.
WhatsApp
Telegram
Email
Facebook
מידע נוסף בנושא דיינות ורבנות, לימודים תורניים
תוצאות מבחני דיינות
איפה אפשר למצוא את תוצאות מבחני דיינות

במאמר זה אנו עוסקים בשאלה איפה ואיך ניתן למצוא את תוצאות המבחנים. סקרנו את המהות והמטרות של מבחני הדיינות, הדרכים השונות למציאת התוצאות, ההבדלים בין פלטפורמות שונות לפרסום תוצאות, מה לעשות לאחר קבלת התוצאות, והחשיבות של שקיפות והגינות בתהליך הבחינה. המאמר מספק מידע חיוני לכל מי שמעוניין להבין יותר על תהליך הכשרת הדיינים בישראל ואת השלבים הנלווים לכך.

קרא עוד »
מבחני דיינות לדוגמא
מבחני דיינות לדוגמא: הצצה לתהליך ההסמכה

הדיינות היא אחת התפקידים החשובים בעולם ההלכתי, והיא מחייבת לא רק היכרות מעמיקה עם התורה וההלכה, אלא גם הבנה רחבה של מגוון סיטואציות בחיים בהם נתקל האדם הדתי והחרדי. אולם, אילו כישורים דרושים לדיין על מנת שיהפוך לכזה?

קרא עוד »
לימודי הסמכה לרבנות באינטרנט
לימודי הסמכה לרבנות באינטרנט

בזמן שהעולם הופך להיות כל הזמן יותר דיגיטלי, גם ההשכלה הרוחנית מצאה את דרכה אל המרחב הווירטואלי. לימודי הסמכה לרבנות באינטרנט פתחו דלתות חדשות לאלפי מתלמדים ברחבי העולם, אשר מחפשים את הדרך להרחיב את ידיעותיהם ולקבל הסמכה תוך כדי התחשבות בזמנם היקר.

קרא עוד »
קורסים מבוקשים
גלה את הדרך להפוך לסופר סת"ם מוסמך ב-4 חודשים בלבד. הצטרף לקורס סופר סתם וקבל הכשרה מקצועית וייחודית ע״י רבנים וסופרים מומחים, עם דגש על מיומנויות ופרקטיקה לכתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. הצטרף עכשיו והתחל את מסעך להיות סופר סת"ם ברמה הגבוהה ביותר.
כלי נגישות
שנה טובה