רכישת מקצוע לחיים

תוֹכֶן הָעִניָנִים

בסיס ההתנהלות האישית של כל אדם מורכב מכמה רבדים, הקמת משפחה ועיסוק בתחום שהוא מוכשר בו. לצורך כך יש ללמוד מקצוע כדי לקבל ידע תיאורטי וגם ניסיון פרקטי וכך לעבוד במקצוע זה לאחר הלימודים. בחירת המקצוע לחיים אינה עניין של מה בכך, קיימים מקצועות רבים שאנשים עוסקים בהם שנים ויש גם מקצועות חדשים רבים. כל אדם צריך להיחשף לכל האפשרויות ולבחור את מה שנראה לו המתאים ביותר. אם קשה לו לקבל החלטה, כיוון שהוא לא יודע באופן מדויק מה לומדים בכל מקצוע, כדאי להתייעץ עם צוות ההכוונה במרכז הלימודי כדי לשמוע מידע רב ולאחר מכן אין ספק שלמועמד ללימודים יהיה הרבה יותר קל להתחיל בדרכו החדשה.

עם כל הרצון ללימודים, מדובר במהלך שכרוך בעלויות משמעותיות. כאשר מדובר באנשים צעירים שיש להם מחויבויות משפחתיות כמו הוצאות הקשורות לילדים וגם משכנתא, הדבר הזה כמעט בלתי אפשרי. אחת האופציות למימוש חלום זה היא באמצעות גיוס משקיעים אשר יסייעו לסטודנטים האלו באמצעות מלגה למימון כל עלות הלימודים או חלק ניכר מהלימודים.

רכישת מקצוע הלכה למעשה

יש כמה מקצועות ייחודיים שמתאימים בעיקר לקהל הדתי. זו הסיבה שדתיים רבים אשר מעוניינים לרכוש מקצוע לחיים בוחנים את רשימת הקורסים ומקבלים החלטה לבד או באמצעות הכוונה של אנשי האקדמיה, על הקורס שבו הם מעוניינים ללמוד.

קורסים הקשורים לחתונה

יש כמה קורסים שקשורים לנושא של נישואין. חתונה היא דבר משמח ובעת החופה כולם מצפים לדברי הברכה והקודש של הרב שמחתן את בני הזוג. מי שלומד מקצוע של עורכי חופה וקידושין יכול מעבר לכך להוסיף נופך אישי משלו כדי שהטקס יהיה מסקרן ומרתק, כמו לספר דברי תורה, לשיר עם כל הקהל שיר מסורתי ועוד. מי שלומד בקורס זה מקבל מידע רב בנושאים הקשורים לכתובה, לברכות הספציפיות של טקס זה וגם לאופן ביצוע המנהגים השונים כמו שבירת הכוס, העברת הכתובה לאם הכלה, החתמת שני בני הזוג על הכתובה לפני הטקס ועוד.

מעבר לכך אפשר ללמוד בקורס של מדריכי חתנים. זהו מקצוע מרתק כיוון שיש ללמד את החתנים נושאים רבים הקשורים להתנהלות בזוג וכמשפחה. במקביל לכך יש מקצוע מעניין נוסף והוא קורס יועץ נישואין. דתיים רבים מתחתנים בגיל צעיר ולכן אין להם מספיק ידע בכל מה שקשור לחייהם החדשים. לכן הם מגיעים ליועצי הנישואים ומקבלים הדרכה בהתאם לפינות שבהן הם נתקלים בקשיים בחיי היום יום, כמו בכל מה שקשור לזוגיות, לילדים, למשפחה המורחבת ועוד.

לומדים אקדמיה תורנית
לימודים לחרדיים

קורסים עם מקצוע לחיים

יש אפשרויות רבות של מקצועות שיש בהם תמיד עבודה. כמו לדוגמה קורס מוהלים שבו הסטודנט לומד כיצד מבצעים כהלכה ובמלוא האחריות את טקס המילה, ללא גרימת נזק בריאותי לתינוק בן שמונת הימים.

לומדים אקדמיה תורנית
לומדים אקדמיה תורנית
כל המידע באתר נכתב ע"י צוות האתר של מכללת 'לומדים'. המרכז המקצועי בכל רחבי הארץ לקורסים והכשרות לחרדים וגם לדתיים בכל מקצועות הקודש.
WhatsApp
Telegram
Email
Facebook
מידע נוסף בנושא לימודים תורניים
מבחני הסמכה לרבנות
איזה מבחנים יש כדי לעבור הסמכה לרבנות

בעולם היהודי, הרב שהוא מורה דעה מגלם את הסמל להנחיית הקהילה היהודית, וכך הוא הגיע להיות גם אחראי להדרכה ההלכתית ולתשובות שונות בנוגע לחי היום-יום. אך האם כל אחד יכול להיות רב? ואילו הכשרות דרושות כדי לקבל את התואר הזה?

קרא עוד »
מחפש כולל ללימוד דיינות
מחפש כולל ללימודי דיינות?

לימודי דיינות הם קורסים ותוכניות לימוד המיועדות לאנשים המעוניינים ללמוד ולהתמקצע בדיני ההלכה היהודית ולשמש כדיינים בבתי הדין הרבניים. לימודי דיינות מכילים מגוון רחב של נושאים הכוללים:

קרא עוד »
קורס חשבי שכר
מה לומדים במהלך קורס חשבי שכר

במהלך קורס חשבי שכר לומדים את היסודות של מערכת השכר והתפקיד של ניהול השכר בארגונים. המטרה העיקרית של הקורס היא לספק לתלמידים את הידע והכלים הנדרשים לניהול ולתכנון מערכות שכר בארגונים.

קרא עוד »
קורסים מבוקשים
גלה את הדרך להפוך לסופר סת"ם מוסמך ב-4 חודשים בלבד. הצטרף לקורס סופר סתם וקבל הכשרה מקצועית וייחודית ע״י רבנים וסופרים מומחים, עם דגש על מיומנויות ופרקטיקה לכתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. הצטרף עכשיו והתחל את מסעך להיות סופר סת"ם ברמה הגבוהה ביותר.
כלי נגישות
שנה טובה