איפה הכי כדאי ללמוד שחיטה

תוֹכֶן הָעִניָנִים

החלטת להתחיל מסלול הכשרה של שוחטים, ואתה מעוניין ללמוד את המקצוע הקדוש הזה, אבל איך מתחילים? באיזה מסלול כדאי לך לבחור? וגם איפה הכי כדאי ללמוד שחיטה? כל זה ויותר במאמר הבא מאת האקדמיה התורנית לומדים.

לפני שנתחיל במקום הלימודים וההכשרה של שוחטים מוסמכים, נבדוק רגע מי בכלל מתאים למקצוע זה.

מה תפקידו של שוחט

בעם היהודי יש מקצועות שונים ומגוונים שהם אינם קיימים כלל בעולם הכללי. אחד מהם הוא מקצוע השחיטה. השוחט הוא האדם שאחראי על כך כי הבשר או העוף שיגיע אל הצלחת וייאכל על ידי יהודי, יהיה בשר כשר. כל תקלה או פגם הכי קטן שסותר את ההלכה, עשוי לפסול את הבשר מאכילה. זו הסיבה שהשוחטים שנבחרים לעבודה הזו הם אנשים יראי שמים שיש להם בקיאות רבה בכל מה שקשור לנושא השחיטה. הם חייבים ללמוד לעומק את כל התחום ולקבל הסמכה לעסוק במקצוע כשוחט.

אז תכל'ס – למי מתאים להיות שוחט מוסמך

אז מי באמת יכול להתאים לעבודה מהסוג הזה? לפניכם ארבעה פרמטרים שחשוב שיהיו אצל שוחט מוסמך.

הפרמטרים הבסיסיים שבהם צריך לעמוד הם:

  1. יראת שמים ללא כחל וסרק – רק אדם שומר תורה ומצוות אכן יוכל להשתלב בעבודה מהסוג הזה.
  2. אדם שלא נרתע ממגע עם דם – יש אנשים רבים שהמראה של הדם יוצר בהם תחושות של חרדה, של בחילה ובאופן כללי הם ממש לא יתפקדו טוב מול כמויות כאלה של דם אליהם הם ייחשפו במהלך עבודתם כשוחטים.
  3. אדם שמסוגל לעבוד גם במצבי לחץ – העבודה כשוחט מחייבת לא פעם עבודה בתנאים לא פשוטים כאשר לא כל אחד באמת מסוגל לשרוד את תנאי העבודה הללו.
  4. מסוגלות לעבוד מחוץ לגבולות ישראל – חשוב לדעת כי שחיטה מתבצעת ברבים מהמקרים דווקא במדינות רחוקות כמו דרום אמריקה או אוקראינה. אדם שרוצה ללמוד שחיטה אמור לבדוק קודם כל עם עצמו האם הוא אכן יכול לצאת לשבועות עבודה ארוכים בחו"ל.

» לעמוד הקריטריונים לשוחט המלא לחצו כאן

אם גם אתה רואה את עצמך מתאים לעבוד בעבודה מהסוג הזה. ומתחבר לתחום ומבין מה זה למעשה מחייב אותך, שווה בהחלט להתנסות.

זה מה שאנחנו מציעים אצלינו באקדמיה התורנית. לימודי שחיטה ברמה מוקפדת וגבוהה במיוחד. מה שסולל דרך חדשה ומקצועית לכל מי שרואה את עצמו לשאת בתפקיד מהסוג הזה.

ללמוד שחיטה באקדמיה התורנית 'לומדים'

אז למעשה יש כמה וכמה מקומות שם אפשר ללמוד את מקצוע השחיטה. עם זאת, יש בהחלט יתרונות ללימודים דווקא באקדמיה שלנו. כאשר הבוגרים שמצליחים ומוכיחים ידע ושליטה מלאה בחומר. נהנים גם מהתעודה שהם מקבלים בסופו של תהליך. שמהווה למעשה כרטיס כניסה איכותי, חתום וברור כי אכן יש להם את המקצוע ביד.

באקדמיה התורנית 'לומדים' לא שוכחים את התלמיד גם לאחר שהוא יוצא לדרכו עם התעודה בידו. כי גם לאחר הלימודים אנחנו מסייעים לבוגרים גם במציאת עבודה. יש מקומות רבים שם מבקשים דווקא את הבוגרים שלנו שמגיעים לעבודה חדורי מטרה וחדורי שליחות. מתוך הבנה כי מדובר במקצוע המחייב הרבה מאוד אחריות. שימת לב ומעל הכול – יראת שמים. המשחטות הכי טובות בעולם, בכשרויות המהודרות ביותר קולטים את הבוגרים שלנו בזרועות פתוחות. הודות לידע המקיף איתו הם מגיעים.

פרנסה בכבוד עם מקצוע שמתאים לך

המוטו שלנו הוא להעניק לכם ידע מקיף עם מקצוע מפרנס ורווחי ביד. שיסייע לכל בוגר להיכנס לשוק העבודה ולהתפרנס ממנו בכבוד. על כן, אנחנו לא חוסכים זמן ולא חוסכים במשאבים. כאשר כל תלמיד יקבל את כל ארגז הכלים הנדרש. על מנת שהוא אכן ייצא עם כל הידע המקיף שהוא צריך כדי להתחיל בקריירה.

יש אצלינו מרצים מהשורה הראשונה, רבנים מוכרים שמלמדים את כל העניינים ההלכתיים. יש גם את ההתנסות בפועל, ויש גם את כל הידע המקיף בנושאים המשיקים. כדי שהתלמיד ייצא עם כל ההכשרה וכל מה שעשוי להזדקק לו במהלך העבודה.

למידע נוסף על מסלול לימודי שחיטה שלנו לחצו על הלינק » קורס שחיטה.

איפה הכי כדאי ללמוד שחיטה
איפה הכי כדאי ללמוד שחיטה? המסלול לשוחטים מוסמכים – לומדים אקדמיה תורנית

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

לומדים אקדמיה תורנית
לומדים אקדמיה תורנית
כל המידע באתר נכתב ע"י צוות האתר של מכללת 'לומדים'. המרכז המקצועי בכל רחבי הארץ לקורסים והכשרות לחרדים וגם לדתיים בכל מקצועות הקודש.
WhatsApp
Telegram
Email
Facebook
מידע נוסף בנושא שחיטה
מי יכול להיות שוחט
מי יכול להיות שוחט?

חשבתם לעסוק במקצוע קודש מלאכת השחיטה, השאלה היא מי יכול להיות שוחט? האם זה מתאים לכל אדם? לפניכם הקריטריונים בהם חייב שוחט מוסמך לעמוד.

קרא עוד »
קורסים מבוקשים
גלה את הדרך להפוך לסופר סת"ם מוסמך ב-4 חודשים בלבד. הצטרף לקורס סופר סתם וקבל הכשרה מקצועית וייחודית ע״י רבנים וסופרים מומחים, עם דגש על מיומנויות ופרקטיקה לכתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. הצטרף עכשיו והתחל את מסעך להיות סופר סת"ם ברמה הגבוהה ביותר.
כלי נגישות
שנה טובה