כיצד להיות סופר סת"ם מצליח

תוֹכֶן הָעִניָנִים

אנשים שמחפשים מקצוע מוצלח יודעים, כמעט ואין מקצוע שהם יכולים ללמוד פעם אחת. ולהישאר רק עם הידע הזה. ברוב המקצועות יש שינויים עם השנים, יש תוכנות חדשות שמתפתחות. מקצועות שמתעדכנים ובלי ללמוד ולהתחדש, העבודה תהפוך להיות לא רלוונטית. עם זאת יש את המקצועות שיהיו ויישארו תמיד פחות או יותר באותה מתכונת. אחת העבודות זוהי העבודה של סופר הסת"ם, אז כיצד להיות סופר סת"ם מצליח? המשיכו לקרוא.

סופר סת"ם אבל לא סתם!

הבנתם שמקצוע של סופר סת"ם שזה מקצוע שאם אתם רוכשים אותו, אתם מסודרים למעשה עד גיל פרישה ויותר. בתחום שלא יהיו בו שינויים מפליגים עם הזמן. עם זאת, לא כל מי שרוצה להיות סופר סת"ם יוכל אכן לעבוד בתחום. כי בכדי שאפשר יהיה להצליח בעבודה הזו, חובה ללמוד היטב את כל מה שמרכיב את המקצוע.

מעבר ללימוד, חובה גם להתחבר למלאכת הכתיבה. יש הרבה מאוד תלמידים שלומדים לכתוב, והם באמת עוברים בהצלחה את כל המבחנים. אך במבחן המעשה הם לא באמת מצליחים להגיע להישגים. הם לא מצליחים לכתוב בצורה יפה ומדויקת. הם לא מצליחים להתמיד ולעבוד משך שעות ארוכות בכל יום. ועל כן הם לא באמת מפיקים תועלת כלשהי מהלימודים שהם למדו.

בחירת מקום נוח ושקט

אחד הקשיים אצל סופרי סתם רבים, זה המיקום בו הם עובדים. צריך לזכור שמדובר בעבודה מתמשכת של שעות רבות, בישיבה על כיסא. וגם יש צורך גדול בריכוז ושלא יהיו הסחות דעת מיותרות. אז דבר ראשון שכולם עושים זה להתחיל לעבוד מהבית, או מהכולל. אולי בשלב ראשוני זה יכול להתאים כל עוד אתם בוחנים את עצמכם במקצוע.

אבל לאחר תקופה שאתם כבר עמוק בתוך מלאכת כתיבת סת"ם. כדאי לצאת ולשכור מקום מסודר (מומלץ עם חלון) כדי שתוכלו להוציא את המירב במקום העבודה שלכם, בשעות קצרות יותר. וכך לעבוד במשך 8 שעות גג ביום ולהספיק כמו 12 שעות עבודה מהבית או מהכולל.

רכישת ציוד איכותי ונוח

כמו שאמרנו לנוחות בעבודה זו יש חשיבות עליונה. כדי שנוכל לעבוד בצורה פרודוקטיבית ולהספיק יותר בפחות זמן. ולציוד יש חשיבות רבה, בחרו כיסא נוח שמותאם לגופכם. השתמשו בספוגים נוחים להניח עליהם את הידיים. השתמשו במיזוג אוויר טוב, וכמובן כדי לשמור על איכות הדיו הוסיפו מפזר אדים איכותי ואפילו ריחני. והכי חשוב בחרו שולחן לסופרי סתם איכותי שמתאים לצרכים שלכם.

אם אתם מחפשים חנות לרכישת ציוד של סופרי סת"ם אונליין. הכירו את 'לומדים שופס' החנות הדיגיטלית המובילה בישראל לסופרי סת"ם.

השתפשפות במכירות

כמו בכל מקצוע שבו תעסקו באופן עצמאי, אתם תצטרכו להיות המוכרים של עצמכם. כאן מוציאים החוצה את הביישנות ומתחילים למכור, ולהעריך את עבודתכם כמו שמגיע לכם. זה יכול להיות השלב שמעקב הכי הרבה סופרי סתם מלהצליח בעבודתם.

אתם תצטרכו ללמוד להציג את עבודתכם לכל מי שאתם מכירים. להבין בתוך עצמכם מה הייחודיות שלכם מעל המתחרים. והכי חשוב איך לסגור עסקאות.

להיות אפקטיביים בעבודתכם

חשוב מאוד ללמוד עם הזמן איך להתייעל מבחינת מהירות עבודתכם. איך להצליח להוציא את מעצמכם את המירב, ובלי מאמץ מיותר. במה להתעסק ראשון ומה שני, כלומר לעשות סדר עדיפויות. וללמוד לנהל את הזמן שלכם! במקום שהזמן שלכם ינהל אתכם. וגם חשוב מאוד ללמוד איך לנהל את הכסף שלכם! ולהבין שמדובר בעסק ולעסק צריך שיהיה תמיד כסף לכל מצב.

ללמוד מהטובים ביותר

אז כדי להגיע להישגים טובים בכתיבת סת"ם הן מבחינת ההצטיינות בלימודים, והן מבחינה מעשית אחר כך בעבודה בפועל. חשוב לפנות אל מרכז לימודים מסודר ומקצועי. ופשוט לרכוש את המקצוע שלב אחר שלב. חשוב לדעת שלא כל מכללה ולא כל מקום שמציע לימודי סופר סת"ם הוא אכן המקום שיוציא אתכם מקצוענים וכשירים לעבודה. כי הדרך להצלחה לא תמיד סלולה מכל מקום.

אנחנו כאן עם המלצה חמה על האקדמיה התורנית – לומדים. מדובר באקדמיה המעניקה לכל אחד את מירב הכלים ואת כל המידע המקצועי. על מנת להבטיח כי התלמיד אכן יצליח להיכנס לדרך חדשה ולמקצוע שיש לו הרבה ביקוש.

איך לומדים באקדמיה התורנית לסופר סת"ם?

באקדמיה התורנית מאפשרים לכל תלמיד להכיר לעומק את כל נבכי המקצוע. זה כולל את ההיכרות עם כל חומרי הגלם שאמורים לשמש את סופר הסת"ם. את הדרכים לבחור בחכמה את הכלים הנכונים והיעילים ביותר. וכך גם הכנה נכונה שלהם לקראת השימוש.

באקדמיה שלנו לומדים גם על צורות הכתיבה השונות, על פי הנוסחאות הקיימות. לומדים לכתוב כל אות וכל תג בצורה מדויקת ומדוקדקת, כדי שהכול ייעשה על פי ההלכה.

התלמיד יעבור את ההתמחות בצורה יסודית מאוד. עד שיידע לכתוב היטב את כל האותיות כמו שצריך.

מעבר לכל זה יש את כל ההלכות הקשורות למלאכת כתיבת הסת"ם. כאשר התלמידים יקבלו את כל המידע ההלכתי בצורה ברורה ונהירה.

ובנוסף אנו מאפשרי לתלמידים ולבוגרים שלנו, לחזור על אותו הקורס גם לאחר סיומו. כלומר לאחר שסיימתם את הקורס ואתם מרגישים שלא הוצאתם את המירב ועדיין חסר לכם מידע. אתם תוכלו לחזור על הקורס במועד הבא הקרוב אליכם, וללא שום עלות נוספת!

יוצאים לדרך להיות סופר סת"ם מצליח

אחרי שהתלמיד כבר יכיר היטב את כלי העבודה, את צורת הכתיבה ואת כל ההלכות המרכיבות את הכתיבה. הוא יוכל לגשת למבחן כדי לקבל את ההסמכה לכתיבת הסת"ם. מדובר במבחן מקיף הכולל הרבה מאוד פרטים ופרטי פרטים. רק תלמיד שיצליח לבעור את המבחן בהצלחה, יוכל להיכנס לעבוד במקצוע קדוש ונחשב ששכרו בצדו.

כדי להגיע למבחן ואף לעבור אותו חשוב כמובן להתכונן היטב. זה כולל לימודים מקיפים של כל מה שקשור לנושא הזה של כתיבת סת"ם.

באקדמיה התורנית סוללים לכל מי שרואה את עצמו מתאים, את הדרך לכתיבת סת"ם ולעיסוק בתחום שיש בו הרבה סיפוק והרבה שליחות של קדושה.

רוצים לקבל פרטים מלאים? לחצו על הלינק » קורס סופר סתם.

כיצד להיות סופר סתם מצליח

לסיכום – סופר סת"ם שישקיע את עצמו בכתיבה, ויעשה את זה משך זמן סביר בכל יום. סופר שלא יתייאש בדרך ויעבור למקצוע אחר. סופר שיאמין בעצמו בסופו של דבר יצליח ויוכל בהחלט להרוויח היטב.

לומדים אקדמיה תורנית
לומדים אקדמיה תורנית
כל המידע באתר נכתב ע"י צוות האתר של מכללת 'לומדים'. המרכז המקצועי בכל רחבי הארץ לקורסים והכשרות לחרדים וגם לדתיים בכל מקצועות הקודש.
WhatsApp
Telegram
Email
Facebook
מידע נוסף בנושא סופר סתם
קורסים מבוקשים
גלה את הדרך להפוך לסופר סת"ם מוסמך ב-4 חודשים בלבד. הצטרף לקורס סופר סתם וקבל הכשרה מקצועית וייחודית ע״י רבנים וסופרים מומחים, עם דגש על מיומנויות ופרקטיקה לכתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. הצטרף עכשיו והתחל את מסעך להיות סופר סת"ם ברמה הגבוהה ביותר.
כלי נגישות
שנה טובה