איפה לומדים להיות יועצי נישואין

תוֹכֶן הָעִניָנִים

התחום הזה של ייעוץ נישואין הולך וצובר תאוצה משני כיוונים. ראשית מהכיוון של ההיצע. כאשר יש כל הזמן עוד ועוד יועצי נישואין שיוצאים לשוק העבודה. ומציעים את שירותיהם, שנית מהכיוון של הלקוחות והביקוש שיש לשירות הזה. אז אם אתה שואלים את עצמכם. איפה לומדים להיות יועצי נישואין, אנחנו כאן באקדמיה נסביר לכם הכל.

מודעות

האמת היא שיש כאן את האפקט של הביצה והתרנגולת. לא נוכל לומר. מה קודם למה.

ייתכן בהחלט שריבוי הפניות. בא על בסיס המודעות הגבוהה לנושא שעלתה. היום יש יותר מודעות. לכך שאפשר לפנות ואפשר להיעזר. ולא צריך לסבול בשקט לבד את הבעיות בזוגיות ובשלום הבית. מנגד, יש בהחלט הרבה יותר זוגות. שאכן מגיעים למצבים של משברים קשים בזוגיות. כאשר אנחנו עדים לכך שמקרי הגירושין הם היום רבים באחוזים גבוהים במיוחד. ביחס למה שהיה בעבר.

יותר יועצי נישואין – חיובי או לא?

אז הבנתם שכל הנושא הזה של ייעוץ נישואין הוא בהחלט עניין של היצע וביקוש. השאלה היא. האם מדובר כאן במגמה חיובית או לא.

אז האמת היא שתלוי מאיזה כיוון מסתכלים על כל הסיפור הזה.

בעבר ויש מי שיטען על כך. הרבה יותר אנשים חיו בשלום ובשלווה. רק בגלל שלא הציפו כל כך הרבה. את הנושא הזה של שלום בית ושל ייעוץ נישואין. אנשים לא חשבו שאם החיים הם לא הכי זוהרים והכי נוצצים. בכל יום ובכל שעה זו כבר סיבה לחשוש. שמדובר בבעיות זוגיות קשות. המחייבות פנייה אל איש מקצוע.

אנשים גם היו הרבה פחות מפונקים. ומחוספסים. ועל כן הם הצליחו לשרוד בקשרים הזוגיים. גם במצבים מורכבים יותר. כשהם הבינו שלא על כך דבר הם חייבים להיות תמימי דעים. וגם אם יש חילוקי דעות ואפילו מריבות זה עדיין לא אומר שהם מצויים במשבר. כמו שרבו ככה הם גם השלימו והחיים זרמו והיו יפים מאוד.

אך האמת היא. שאנחנו חייבים להודות בזה. היום אנשים מגיעים לרמה גבוהה יותר. של איכות חיים. ואיכות בקשרים הזוגיים שלהם. רק בזכות האפשרות לפנות ולקבל ייעוץ נישואין בהתאם למצב שמתאים להם.

ליעוץ והכוונה השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

לימודים שיוציאו אתכם למקצוע

אז הבנתם שבין אם תראו את זה כיתרון ובין אם תראו את זה כחיסרון. הביקוש ליועצי נישואין הוא גבוה.

ככל שתהיו יותר מקצוענים וככל שתציעו מענה מקיף וחכם יותר. כך מעגל הלקוחות שלכם רק ילדך ויגדל. כי אנשים יראו בכם כתובת. הם יבינו שהודות לפגישה אתכם או טיפול זוגי שלכם. חיי הנישואין שלהם יעברו מהפך של 360 מעלות.

ברור אם כן שאנשים שרואים את עצמם מתאימים. והם רוצים להתחיל לעבוד במקצוע הזה של ייעוץ נישואין. חייבים ללמוד היטב את הנושא ולעשות את זה בצורה הכי מדויקת ומדוקדקת. כי לפני הכול. ואחרי הכול. מדובר בדיני נפשות. יש כאן אנשים, יש כאן טבעיים. יש כאן נטיות לב ויש בעיקר את האופי של כל אחד. מול האופי של הצד שכנגד. כאשר יש למצוא את השפה שתגשר בין הפערים. ואת הדרך להשרות את האחווה ואת השלום בבית למרות המוקשים הקיימים בכל זאת בקשר הזוגי.

לומדים – האקדמיה התורנית

האקדמיה התורנית היא הכתובת שלכם. אם אתם רוצים להתחיל ללמוד כמו שצריך ולהגיע לרמה גבוהה ולמקצוע שאכן יפרנס אתכם היטב.

האקדמיה התורנית היא האקדמיה המובילה בארץ למקצועות הקודש. אנחנו באקדמיה התורנית 'לומדים' – מציעים מגוון רחב של קורסים. בכל מקצועות הקודש הנחשבות. בוגרים רבים כבר בחרו בנו! אנו מבינים היטב את הצורך לצאת אל מעגל העבודה, כדי להתפרנס בכבוד ולעסוק במקצוע. שהוא תורני ומכובד. לקורסים נוספים שלנו כנסו לכאן.

האקדמיה התורנית מכשירה את התלמידים הבאים בשעריה. ומציעים לה את ההכשרה ברמה הגבוהה ביותר. מה שמעניק לכל אחד מהם את ארגז הכלים הכי מקצועי. והכי רחב. כדי להתחיל לעבוד בשוק בצורה מסודרת. תוכלו לקרוא כאן קצת על "תלמידים ממליצים".

בקרו בחנות שלנו למוצרי קדושה

אולי יעניין אותך לקרוא:

לומדים אקדמיה תורנית
לומדים אקדמיה תורנית
כל המידע באתר נכתב ע"י צוות האתר של מכללת 'לומדים'. המרכז המקצועי בכל רחבי הארץ לקורסים והכשרות לחרדים וגם לדתיים בכל מקצועות הקודש.
WhatsApp
Telegram
Email
Facebook
מידע נוסף בנושא ייעוץ נישואין
קורסים מבוקשים
גלה את הדרך להפוך לסופר סת"ם מוסמך ב-4 חודשים בלבד. הצטרף לקורס סופר סתם וקבל הכשרה מקצועית וייחודית ע״י רבנים וסופרים מומחים, עם דגש על מיומנויות ופרקטיקה לכתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. הצטרף עכשיו והתחל את מסעך להיות סופר סת"ם ברמה הגבוהה ביותר.
כלי נגישות
שנה טובה