כמה מרוויח יועץ נישואין

תוֹכֶן הָעִניָנִים

זה לא סוד שאחוזי הנישואין הכושלים רק עולים כל הזמן. זה מה שלמעשה מוכיח לנו עד כמה חשוב התפקיד של יועצי הנישואין. אז ברור שיש הרבה מקום לעבודה המקצועית של יועצי הנישואין. וככל שיהיו לנו יותר אנשי מקצוע בתחום הרי שיהיה זה דבר מבורך. אז כמה מרוויח יועץ נישואין – את כל המידע נפרט כאן.

יש אנשים שלא רואים בהתפתחות הזו של יועצי הנישואין מגמה חיובית וזאת מהסיבה הפשוטה. ההתפתחות המבורכת כביכול לא באה על מצע ריק. יש הרבה דרישה ועל כן יש גם הרבה היצע. מה שאומר שמוסד הנישואין שהיה עד לא מזמן מוסד מקודש. הרי שהוא הפך להיות משהו שאנשים לא ממש מתייחסים אליו ברצינות.

אנשים לא מנסים להתמודד בחיי הנישואין. וכל דבר קטן גורם להם להיכנס למשבר עמוק עד כדי פירוק הבית, מה שבהחלט יכול היה להימנע ובעבר כלל אל פירקו על כך בתים.

האקדמיה התורנית – 'לומדים', מכשירה תלמידים רבים במגוון רחב לקורסים ללימודי הקודש. רוצים לדעת למה אלפי בוגרים כבר בחרו במכללת לומדים? הקליקו כאן

למה צריך יועץ נישואין?

אז האמת היא שכל מערכת יחסים שאנחנו מנהלים עם אנשים. ולאו דווקא עם בני זוג עשויים להתערער מידי פעם בעקבות לחצים. ויכוחים או סכסוכים שהם לאו דווקא על רקע של דברים גדולים ומהותיים. אז אם כשמודבר ביחסים חברתיים או של צוות בעבודה. הרי שהעניינים איכשהו יחזרו לתלם תוך זמן מה. כשמדובר בסכסוך מול בן זוג הסיפור הוא בהחלט שונה. על פי מחקרים שנערכו בארה"ב עולה כי כמעט מחצית מהזוגות הנישאים מגיעים בסופו של דבר לגירושין. למעשה כל 13 שניות יש באמריקה עוד זו שפרק את החבילה והתגרש.

מה שקורה שם די משפיע גם על מה שקורה פה. וזו הסיבה שחשוב כל כך שיהיו יועצי נישואין שיסייעו לזוגות למנוע את המשבר כאשר אין לזה באמת סיבה מוצדקת.

יועץ נישואין – קווים לדמותו

יועץ נישואין הוא איש מקצוע שהוא לרוב מורשה לטיפול בבריאות הנפש. והוא עובד עם זוגות מתוך רצון לסייע להם. ולשפר את מערכות היחסים ביניהם.

יועצי נישואין תפקידם לזהות בעיות ביחסים שבין בני הזוג תוך הצעת אסטרטגיות פעולה. לצורך פתרון הבעיות לרוב באמצעות פסיכותרפיה. שזה אומר טיפול בשיחה.

הם גם עוזרים לזוגות לבדוק האם הבעיות ביניהם וחילוקי הדעות אינן ניתנות לגישור והשוואה.

במהלך הטיפול ניתנים לשני בני הזוג כלים. שאלו עשויים לסייע להם להגיע לתקשורת טובה יותר ביניהם. לניהול משא ומתן ברוח טובה כדי לפתור בעיות והכל תוך כדי דיון בצורה טובה.

חשוב להבין שטיפול של יועץ נישואין הוא לא טיפול ארוך. יועץ הנישואין לא ילווה אתכם עכשיו למשך שנים. יועץ הנישואין אמור להיפגש עם בני הזוג למספר מפגשים. כאשר לאחריהם הם אמורים להתמודד בכוחות עצמם הלאה בפגישות הם מקבלים את הכלים כדי להתגבר על המשבר ולצלוח את החיים המשותפים הלאה.

אז אם אנחנו שואלים את עצמינו כמה מרוויח יועץ נישואין. השכר של יועץ הנישואין תלוי מאוד ברמת הוותק שלו והניסיון שצבר במהלך השנים.

לעוד מידע לתלמיד תוכלו לקרוא כאן

מתי צריך עזרה מקצועית של ייעוץ נישואין?

אז יהיה זה מגוחך לומר שעל כל וויכוח או חילוקי דעות. יהיה עליכם להיעזר ביועץ נישואין. כי אחרי הכול אין זוג שלא מתמודד עם וויכוחים או חילוקי דעות בנסיבות שונות. עם זאת, כאשר בני הזוג חווים חוסר שביעות רצון בקשר ביניהם בגין נושאים שונים עליהם נפרט להלן. או אז בעזרת יועץ נישואין הם יוכלו לעלות חזרה על דרך המלך.

הסיבות המובילות זוגות רבים לייעוץ נישואין:

  • סוגיות כספיות.
  • בגידות.
  • סוגיות בתקשורת
  • התמכרות לסמים
  • מאבקי כוח בילדים בגלל גישות חינוך שונות
  • הבדלים בלתי ניתנים להתאמה וכן הלאה.

כמה מרוויח יועץ נישואין?

יועץ נישואין מרוויח בטווח שבין 12,000 ל – 15,000 לחודש תלוי ברמת הוותק והניסיון שלו בתחום.

יש לכם עוד שאלות? השאירו כאן פרטים ונציג יחזור אליכם.

לכניסה לחנות שלנו למוצרי קדושה – לומדים SHOPS

אולי יעניין אותך לקרוא על:

לומדים אקדמיה תורנית
לומדים אקדמיה תורנית
כל המידע באתר נכתב ע"י צוות האתר של מכללת 'לומדים'. המרכז המקצועי בכל רחבי הארץ לקורסים והכשרות לחרדים וגם לדתיים בכל מקצועות הקודש.
WhatsApp
Telegram
Email
Facebook
מידע נוסף בנושא ייעוץ נישואין
קורסים מבוקשים
גלה את הדרך להפוך לסופר סת"ם מוסמך ב-4 חודשים בלבד. הצטרף לקורס סופר סתם וקבל הכשרה מקצועית וייחודית ע״י רבנים וסופרים מומחים, עם דגש על מיומנויות ופרקטיקה לכתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. הצטרף עכשיו והתחל את מסעך להיות סופר סת"ם ברמה הגבוהה ביותר.
כלי נגישות
שנה טובה