איך לבחור יועץ נישואין

תוֹכֶן הָעִניָנִים

לבחור יועץ נישואין זו משימה לא פשוטה, אנשים שמחפשים יועץ נישואין. עושים את זה כדי להציל את חיי הנישואין שלהם ולשפר את איכות החיים שלהם. מובן אם כן שהם לא יחפשו מוצר זול והם לא יתמקדו בפרטים שוליים כאשר הם עסוקים בנושא הרה גורל שכזה. אז ברור שהם צריכים להגיע אל איש המקצוע הכי נכון. והכי מתאים להם על מנת שהם אכן יפיקו את מלוא התועלת והחיים שלהם ישתנו לטובה הודות לייעוץ.

איך בכל זאת לבחור יועץ נישואין מקצועי? אנחנו האקדמיה התורנית, נביא לכם כמה וכמה דגשים חשובים שיש לבדוק ולוודא לפני שמחליטים לפנות אל איש מקצוע זה או אחר.

איך בוחרים את יועץ הנישואין?

גמישות

אז נכון שאתם קובעים זמן לפגישה ולרוב תהיה זו פגישה של זמן מוגבל ומוגדר מראש. עם זאת, חשוב לבדוק מראש. האם שעת הפגישה תהיה גמישה הן להרחבה והן לצמצום על פי תחושותיהם של בני הזוג. היועץ חייב להיות אדם רגיש. ולזכור כי מי שיושב מולו הם אנשים כאובים וחשוב שהמטפל יהיה רגיש וקשוב אליהם גם אם זה יהיה מעבר לזמן שהוא קבע איתם מראש.

לא פעם קשה להגיע לשיח קולח ושוטף בדקות הראשונות של הפגישה. ולעיתים זה יקרה רק לקראת סיומה של הפגישה. ככל שיהיה היועץ גמיש יותר. ברור שזה יקל מאוד על כל הצדדים. כאשר השיח שסוף סוף נפתח יוכל להוביל לנקודה כלשהי.

זהו נתון שתוכלו לבדוק בקלות גם מול יועץ הנישואין עצמו. ולוודא כי תהיה לו גמישות במהלך הפגישה.

זכרו, יועץ שהוא פחות טוב לא תמיד יזכור כי יש מישהו עם לב כאוב מולו. והזמן אצלו יהיה נטול שיקולים רגשיים מכל סוג. מבחינתו זמן זה זמן, מה שהרבה פחות טוב ויעיל עבור מי שמתיימר לסייע לאנשים במצבים לא פשוטים.

יועץ נישואין שמלווה במנטורים

חשוב לבדוק כי ביועץ נישואין מדובר. יועץ שלא מפסיק ללמוד. הוא מתייעץ עם אנשי מקצוע, יש לו רבנים שמנחים אותו והוא מלווה במנטורים שמסייעים לו ומייעצים לו לאורך כל התהליך.

רק יועץ נישואין שלומד והוא ממשיך ללמוד כל הזמן. הוא יועץ שאתם יכולים להיות רגועים כשאתם פונים אליו ונעזרים בייעוץ שלו. שלא כמו יועץ שלמד ועבר קורס יועץ נישואין ומהרגע בו הוא קבל את התעודה ואת ההסמכה. למעשה היועץ כבר לא לומד כלום. מתוך הרגשה ומחשבה שהוא כבר יודע הכול.

כאן באקדמיה התורנית, האקדמיה המובילה למקצועות הקודש. מכשירים תלמידים רבים למגוון קורסים לחצו כאן לרשימת הקורסים שלנו.

אדם רחב אופקים

כדי להיות יועץ נישואין אי אפשר להסתפק רק בנושא של זוגיות וידע בתחום הספציפי הזה. חשוב שיועץ הנישואין יהיה רחב אופקים וכזה שיש לו ידע מעבר לזוגיות. ככל שהיועץ בקיא בתחומים נוספים. ומומחה . תפיסת העולם שלו תהיה רחבה יותר. ועל כן ייטיב להעניק שירות מוצלח ויעיל יותר.

מיהו יועץ הנישואין?

זה אולי לא הכי נעים להיכנס ולבדוק את העניין. אך בכל זאת, במקצוע כזה של ייעוץ נישואין – הסנדלר לא יכול ללכת יחף. חשוב לוודא כי מדובר באיש שיש לו זוגיות טובה ויציבה. הוא עומד מאחורי כל מה שהוא אומר והוא חי בזוגיות טובה עם אשתו. אם הוא בעצמו לא מסתדר בחיי הזוגיות שלו הוא לא באמת יכול לכוון אנשים אחרים.

יועץ נישואין שיש לו יראת שמים

ככל שיועץ הנישואין ירא שמים יותר. תוכלו לסמוך עליו יותר. שהוא לא יערב שיקולים, או אינטרסים שונים. כדי להרוויח יותר זמן וכמובן יותר כסף. הוא יהיה ממוקד במטרה ויחתור לקראתו בצורה הכי אמינה.

יועץ ירא שמים גם ידע להפנות אתכם לכתובות אחרות אם יגלה שהוא לא מתאים למשימה.

יש לכם שאלה? צרו אתנו קשר

אולי יעניין אותך לקרוא על:

לומדים אקדמיה תורנית
לומדים אקדמיה תורנית
כל המידע באתר נכתב ע"י צוות האתר של מכללת 'לומדים'. המרכז המקצועי בכל רחבי הארץ לקורסים והכשרות לחרדים וגם לדתיים בכל מקצועות הקודש.
WhatsApp
Telegram
Email
Facebook
מידע נוסף בנושא ייעוץ נישואין
קורסים מבוקשים
גלה את הדרך להפוך לסופר סת"ם מוסמך ב-4 חודשים בלבד. הצטרף לקורס סופר סתם וקבל הכשרה מקצועית וייחודית ע״י רבנים וסופרים מומחים, עם דגש על מיומנויות ופרקטיקה לכתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. הצטרף עכשיו והתחל את מסעך להיות סופר סת"ם ברמה הגבוהה ביותר.
כלי נגישות
שנה טובה