איפה יש מפעל לייצור תפילין? רשימת המפעלים המובילים

תוֹכֶן הָעִניָנִים

מפעל לייצור תפילין מתמחה בייצור מגוון של תפילין – תפילין של ראש, יד ועוד… לפניכם רשימה של המפעלים המובילים בתעשיית התפילין. המשיכו לקרוא

ייצור תפילין זה לא סתם כמו כל ייצור של מוצר אחר שנמכר בשוק החופשי. זהו לא מוצר חשמלי ולא רהיט. את התפילין יש לייצר על פי כל כללי ההלכה, בהתאם לחומרות ועל פי המסורת של כל קהילה, עם כל ההידורים וההקפדות הרצויות.

חשוב להבין דבר מהותי נוסף. בייצור תפילין יש הרבה מאוד תהליכים הסמויים מן העין וכשאנחנו קונים תפילין מוכנות אנחנו לא באמת יודעים מה קורה בתוך בתי התפילין ומה עבר על התפילין במהלך הייצור כולו. אנחנו צריכים להיות בטוחים שיש לנו כאן על מי לסמוך וכי מדובר אכן בתפילין כשרות למהדרין.

החל מכתיבת הפרשיות שייכתבו על פי כל כללי ההלכה המחמירים, דרך ייצור נכון של בתי התפילין וכלה בהכנסת הפרשיות ותפירת הבתים עד שהתפילין מוכנות להנחה.

מחפשים מפעל לייצור תפילין? אנחנו כאן עם רשימת המפעלים המובילים בתחום.

תפילין ישראל

תפילין ישראל

בתפילין ישראל ישנה אפשרות לרכוש תפילין על פי בחירה מתוך המלאי העצום והאפשרויות הקיימות.

בתפילין ישראל תוכלו למצוא את כל סוגי התפילין המתאימים לכל העדות בהתאם למסורת של כל אחת מהן. אצלנו תמצאו תפילין על פי כל שיטה וכל מנהג כאשר אנחנו שמים דגש על כך שלכל קהילה אנחנו מייצרים את התפילין על פי כל המנהגים והחומרות המקובלות אצלה.

כל לקוח מקבל אצלנו את השירות האישי המלא על פי דרישותיו וצרכיו בהתאמה מושלמת למנהגים המקובלים עליו עם משלוח של התפילין עד אליכם הביתה.

לאתר של תפילין ישראל לחצו כאן

לומדים שופס

לומדים SHOPS

בלומדים שופס תוכלו למצוא את מיטב המוצרים ואת תשמישי הקדושה עם דגש על מוצרי סת"ם. כל אלו נכתבים על ידי סופרי סת"ם מנוסים וותיקים ומאפשרים לכם לרכוש: מזוזות מהודרות, מגילות כשרות בתכלית. וכך גם בין היתר ליהנות מתפילין מהודרות במיוחד. בכל צה שקשור לתפילין יש הרבה מאוד נוסחאות ומנהגים. הן מבחינתה כתב והן מבחינת ייצור הבתים כך שיש יתרון מהותי באפשרות לבחור תפילין מייצור מיוחד שנכתבות בנוסח ובכתב המקובלים עליכם ועשויים ביד מקצועית ואמינה.

כפי שכבר הסברנו יש משמעות רבה לרמת האמינות של סופר הסת"ם. ושל יצרן התפילין וזאת כדי להבטיח כי אכן הכול נעשה כדת וכדין לשם קדושת תפילין.

לאתר של לומדים שופס לחצו כאן

קסת הסופר

קסת הסופר זהו מכון מיוחד שמתמחה בתחום הזה של תפילין חרוצות. תפילין חרוצות הן תפילין שהחריצים בבית התפילין של ראש הינן עד המעבר והם נפרדים לגמרי. עד שחוטי התפירה (העשויים מגידים) עוברים בכל ארבעת הבתים מעבר לעבר. לא כולם מקפידים על תפילין מהסוג הזה. ולא כל יצרן תפילין מציע בכלל את האפשרות הזו של תפילין חרוצות מהסוג הזה.

עבור אלו שמבקשים להקפיד על תפילין חרוצות. ישנה האפשרות של רכישת תפילין כאלה מהודרות מיוחדות שנכתבות על ידי סופרי סת"ם יראי שמים הנבחרים בקפידה רבה. התפילין המיוצרות במפעל הינן ברמת כשרות גבוהה מאוד. כולל צביעה הנעשית באמצעות צבע ייחודי ברמה מהודרת וגבוהה במיוחד.

לאתר של קסת הסופר לחצו כאן

תפילין חברון

החברה של תפילין חברון מעסיקה צוות של סופרי סת"ם וותיקים ומומחים במיוחד. אלו כותבים את פרשיות התפילין כאשר לאחר הכתיבה הכול עובר הגהה נוספת מצד מגיה מומחה. רק לאחר שברור ומחוור כי פרשיות התפילין הינן מהודרות ועומדות בכל כללי ההלכה. מכניסים אותם אל תוך בתי התפילין.

בתי התפילין אף הם עשויים בייצור מוקפד מעור בהמה גסה שזה עורף השור. אצלנו ישנה הקפדה על כך שהעור יהיה ללא כל חשש בכור. כאשר התפירה אף היא נעשית ללא חציצה עם חוט תפירה עשויה מגיד.

בתי התפילין הינם פרודים לגמרי ובחלק מהתהליך ישנה הקפדה על עבודת יד בלבד. השין שעל התפילין של ראש נעשה במשיכה ידנית לחומרה. לאחר סיום הייצור אנחנו שוב עוברים על כל בית של התפילין. כדי להבטיח שאין כל פגם או נקב שפוגם ברמת ההידור של התפילין.

רצועות התפילין עוברים אף הם פס ייצור מהודר על ידי אנשים יראי שמים. כבר מהשלבים הראשונים של עיבוד העורות. את הרצועות אנחנו מכינים מעור עגל איכותי וצובעים אותו בתהליך יסודי וארוך. תוכלו לבחור רצועות מושחרות מצד אחד או משני צדדים על פי רצונכם. ורמות ההידור המבוקשות בהתאם למנהגים שלכם.

לאתר של תפילין חברון לחצו כאן

לב המעיין

לב המעיין מציע שירות ייחודי של התאמה מלאה של התפילין לרצונכם. מבחר גדול מאוד של בתי תפילין בכל רמות ההידורים ובצורות כתב שונות. כל לקוח יכול לבחור לעצמו את התפילין בדיוק לפי ההידורים המנהגים והחומרות שהוא רוצה. אנחנו עושים מאמץ להפגיש בין רצונו של הלקוח, התקציב שברשותו, ההידורים שהוא רוצה להקפיד עליהם וכן הלאה. כך הוא יכול לקבל את המוצר המושלם והמדויק שהוא רוצה.

בלב המעיין יש לכם גם את האפשרות לשדרג את הרמה של בתי התפילין והפרשיות. כאשר אתם מקבלים החזר על המוצרים הישנים שאתם מחזירים תמורת מוצר חדש שאתם קונים. בלב המעיין תורמים למעוטי יכולת את התפילין שהחזרתם. כך שאתם נהנים ממוצר חדש. ועל הדרך יהיו גם אנשים שייהנו מהפרשיות או הבתים של התפילין שהחזרתם.

לאתר של לב המעיין לחצו כאן

מפעל לייצור תפילין
מפעלים לייצור תפילין

המקום המושלם לתפילין הכי מהודרות

אנחנו ב'לומדים' Shops מציעים שירות ייחודי של מכירת מוצרי סת"ם. כולל תפילין כשרות בתכלית הכשרות. כאשר אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים בכשרות המוצר. ישנה וועדה מיוחדת המפקחת על כל התהליכים. וזאת כדי להבטיח לכם את המוצר הכי איכותי, הכי מהודר והכי כשר בדיוק על פי המנהגים שלכם.

לרכישת תפילין מהודרות במיוחד, היכנסו לאתר שלנו. אצלנו תמצאו את המוצר המהודר ביותר בדיוק כפי שאתם רוצים.

אולי יעניין אתכם להמשיך לקרוא על – תהליך ייצור תפילין

לומדים אקדמיה תורנית
לומדים אקדמיה תורנית
כל המידע באתר נכתב ע"י צוות האתר של מכללת 'לומדים'. המרכז המקצועי בכל רחבי הארץ לקורסים והכשרות לחרדים וגם לדתיים בכל מקצועות הקודש.
WhatsApp
Telegram
Email
Facebook
מידע נוסף בנושא תפילין
עד מתי מותר להניח תפילין
עד מתי באמת מותר להניח תפילין במהלך היום

במאמר זה נעסוק בהבנת זמני הנחת תפילין על פי ההלכה, מעלות השחר ועד שקיעת החמה. נבחן את ההלכות המפורטות בשולחן ערוך, הטעמים מאחורי האיסור להניח תפילין בלילה, וכיצד הזמנים הללו משתנים בהתאם למיקום ולעונות השנה. המאמר יספק הדרכה למתפללים על כיצד לשמור על המצווה בכבוד, ויתן טיפים לשמירה על קדושת התפילין. מטרת המאמר היא להעשיר את הידע ההלכתי ולעזור למבקשים להניח תפילין לקיים את המצווה בצורה הטובה ביותר.

קרא עוד »
צביעת רצועות תפילין עשה זאת בעצמך
צביעת רצועות תפילין עשה זאת בעצמך

הרבה אנשים בוחרים לצבוע את רצועות התפילין בעצמם, וזה משמש גם כחלק מהקשר המיוחד והאינטימי שהם מתקיימים עם התפילין. צביעת רצועות התפילין יכולה להיות חוויה מרגשת ומשמעותית, ובזמן הצביעה ניתן להתפלל ולהתרכז בקדושת התפילין ובמצוות המתקיימת במעשה זה.

קרא עוד »
קורסים מבוקשים
גלה את הדרך להפוך לסופר סת"ם מוסמך ב-4 חודשים בלבד. הצטרף לקורס סופר סתם וקבל הכשרה מקצועית וייחודית ע״י רבנים וסופרים מומחים, עם דגש על מיומנויות ופרקטיקה לכתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. הצטרף עכשיו והתחל את מסעך להיות סופר סת"ם ברמה הגבוהה ביותר.
כלי נגישות
שנה טובה